جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

سفارش طراحی سایت

سفارش طراحی سایت

چه نیازی به طراحی سایت است؟

امروزه طراحی وبسایتی با کیفیت و هزینه مناسب یکی از مهم ترین دغدغه های کسب و کارهای سنتی است. در حال حاضر هر کسب و کاری برای افزایش فروش و تعداد مشتریان خود و مهم تر از آن برای اعتبار بخشیدن به کسب و کار خود، به یک وبسایت اینترنتی نیاز دارد. علاوه بر هزینه طراحی، توجه به عواملی مثل تولید محتوای کاربر پسند و سئو شده، طراحی ظاهر کاربر پسند و بررسی سرعت بارگذاری و عملکرد سایت اهمیت زیادی در موفقیت یک وبسایت اینترنتی دارد.

خشت اول گر نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج

چرا سفارش طراحی سایت در وردپرس طلایی؟

امروزه در دنیای وب شاهد حضور شرکت‌هایی هستیم که برای بدست آوردن منافع بیشتر، سایتی با حداقل امکانات و هزینه ای کم در اختیار شما قرار می‌دهند و برای افزودن امکانات ضروری مورد نیاز شما، هزینه ی گزافی را از شما درخواست می‌کنند. ما در وردپرس طلایی، از ابتدا تمامی نیازهای شما را بررسی میکنیم و به شما به صورت کاملا رایگان مشاوره‌ طراحی سایت می‌دهیم. در تمام مراحل طراحی با شما مشورت می‌کنیم و پس از پایان طراحی سایت نیز آموزش کامل استفاده از سایت را در اخیار شما می‌گذاریم. علاوه بر این، در صورت نیاز شما، وردپرس طلایی خدمات پشتیبانی سایت شما را نیز بر عهده خواهد گرفت.

چرا سایت وردپرسی؟

  • سایت های برنامه نویسی شده معمولا چندین برابر هزینه‌ی طراحی و پشتیبانی دارند.
  • سایت های وردپرسی در مدت زمان کمتری آماده می‌شوند.
  • در سایت های وردپرسی لازم نیست برای کارهای کوچیک و پیش پا افتاده به برنامه نویس خود پول بدهید و با یک سرچ ساده می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌توانید پلاگین مورد نیاز خود را پیدا کنید و در سایت فعال کنید.
  • سئو سایت های وردپرسی راحت تر از سایت های برنامه نوسی شده است.
  • بعضی از شرکت ها بعد از طراحی سایت برای مشتری و دریافت هزینه دیگر حاضر به ارائه پشتیبانی نمی باشند. در این حالت برای سایت های برنامه نویسی شده، شما مجبور به استخدام دائم برنامه نویس می‌شوند. (در این صورت هم ممکن است برنامه نویس جدید تمامی کدهای قبلی را به درستی متوجه نشود و نتواند به خوبی از سایت شما پشتیبانی کند). این مشکل در سایت های وردپرسی وجود نخواهد داشت و تغییرات سایت شما به راحتی انجام خواهد شد.

مراحل طراحی سایت

آشنایی با نیازهای شما

پس از تکمیل این فرم، ما تا حدودی با نیازهای شما آشنا می‌شویم و می‌توانیم شما را به بهترین نحو در طراحی سایت مورد نظرتان راهنمایی کنیم.

لطفاً این فرم را با دقت تکمیل فرمایید تا در مراحل بعد به مشکل نخورید.

ارائه مشاوره

با توجه به فرم مرحله قبل، 3 روش برای اجرای سایت شما، به همراه هزینه و زمان اجرا برای شما مشخص می‌شود. در این مرحله، با توجه به نیازتان و بودجه‌ای که دارید، مناسب ترین گزینه را انتخاب می‌کنید و به ما اطلاع می‌دهید.

جهت انتخاب بهترین گزینه، سری به صفحه نمونه‌کارهای ما بزنید.

تنظیم قرارداد

پس از مشخص شدن موارد مورد نیاز شما، هزینه و زمان انجام کار مشخص می‌شود و وبسایت شما وارد مرحله تنظیم قرارداد می‌شود. در صورتی که شما ساکن شیراز هستید، انعقاد قرارداد به صورت حضوری انجام می‌شود و در سایر موارد، قرارداد در پلتفرم‌های آنلاین تنظیم و ثبت می‌شود.

یک نمونه از این وبسایت‌ها را می‌توانید از طریق این لینک مشاهده کنید.

پرداخت وجه

در اکثر قرارداد های طراحی سایت وردپرس طلایی، مبلغ قرارداد در 3 مرحله دریافت می‌شود. اولین قسمت در زمان شروع قرارداد، دومین قسط پس از تکمیل سایت از نظر ظاهری و آخرین بخش نیز پس از تکمیل سایت به صورت کامل خواهد بود که تمامی این مراحل و درصد پرداختی در قرارداد ذکر می‌شود.

جهت پرداخت وجه می‌توانید به شماره حساب‌های ذکر شده در قرارداد واریز انجام دهید و یا از طریق این لینک وارد درگاه پرداخت شوید.